Абонентське обслуговування комп'ютерів |
|
|||||||||||||
Що краще? Постійне обслуговування або разові виклики?Однозначної відповіді немає. Це залежить від кількості Вашої комп'ютерної техніки, від ступеня її «занедбаності», від пріоритетного часу реакції і часу на вирішення виниклої проблеми. Постійне абонентське обслуговування однозначно зручніше і комфортніше: Деякі проблеми можна швидко вирішити просто по-телефону. Постійне абонентське обслуговування вигідніше, особливо при частих зверненнях. Вартість 3-4-х разових викликів спеціаліста в місяць часто дорівнює або навіть більше вартості постійного обслуговування І найголовніше: схема оплати при постійному обслуговуванніі є найпотужнішим стимулом для якісної та відповідальної роботи наших співробітників. Ми, як фірма, і окремо взяті наші співробітники зацікавлені в якомога меншій кількості викликів (особливо повторних) від постійних клієнтів в перебігу місяця. А значить, будь-яка виникла проблема буде вирішуватися максимально якісно. Адже Ви платите за те, щоб все у Вас працювало, а не за те, щоб у Вас все постійно ламалося. |
||||||||||||||
Наші послуги
Заправся!
Заправка картриджів для лазерних принтерів від 200 грн.! Докладніше тут - Заправка картриджів
Розв'яжіть заплутаний клубок Вашої локальної мережі! | |
Модернізація Вашої ЛВС зробить її надійною і швидкою. Наші фахівці приїдуть до Вас в офіс для ознайомлення з ситуацією і попереднього розрахунку вартості робіт. Докладніше тут - Комп'ютерні мережі |